MTB Maraton CUP Czerwonak

d a n e    w y j a z d u 37.00 km 37.00 km teren 01:58 h Pr.śr.:18.81 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:30.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zdobywca pucharów ;)
Sobota, 28 kwietnia 2012 | dodano: 28.04.2012

Słońce dawało dzisiaj niemiłosiernie a ja bardzo źle znoszę upały. Chowałam się dzisiaj przed słonkiem jak się dało ale już przed wyścigiem głowa mnie bolała. Przyjechaliśmy bardzo wcześnie bo musieliśmy zawieść dzieci do szkoły (odrabiają 2 maja) i nie było sensu wracać z Poznania do Pobiedzisk.
Spotkaliśmy kumpli z Goggle Marca, Josipa, Kłosia i Jacka z synkiem, który brał potem udział w „dramatycznym” jak opisał red. Kurek wyścigu dzieci.
Pojechaliśmy sobie na rozjazd i wietrzyk miło ochładzał. Potem znowu do cienia i na start. Na start …ruszam rower i czuję, że nie mam laczka. Noś kurde. Szybko biegnę do Marcina po pomoc. Umiem zmienić dętkę ale on zrobi to szybciej i do męża zawsze po pomoc w takich sprawach ;). Jacek pobiegł za mną i zaraz była akcja. Marcin poleciał do auta po dużą pompę do opon a Jacek zakładał dętkę i oponę. Ja stałam i czułam się jak „gwiazda” wokół której wszyscy latają. Szybciutko i miałam kółko jak nówkę. (Jacku duże dzięki)!! Jeszcze tylko prośba do Jacka, żeby wrzucił pompę pod auto i start z końca. Upał mi się daje we znaki, piach też. Znowu mi się fuksnęło i mam pucharek za III miejsce.

III niejsce wśród kobiet 40+ © JoannaZygmunta

Potem czekałam na Marcina. Pojechał na GIGA. Ja w tym upale zmarłabym na majaki jakieś, a on przyjechał na III pozycji w swojej kategorii. Strasznie się i on i ja cieszyliśmy.
Marcin dowiedział się, że ma III miejsce © JoannaZygmunta

Marcin na podium © JoannaZygmunta

Kategoria wyścig

Gość | 15:54 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj hej jaki "dramat" byłam tam z moim dzieckiem i było fajnie a ze troche start sie przesunął !
JPbike
| 18:07 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj JoannaZygmunta rulez !
Dwa pudła w ciągu tygodnia - WIELKIE GRATULACJE !
JoannaZygmunta
| 08:16 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki bardzo
biniu
| 06:20 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje!!! Idziecie ostro do przodu :-) Jeszcze nie raz będą pisać o Horemskich:-)
dariakasztan
| 05:50 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Szkoda, że tym razem Martusi nie było. Tym razem wyłącznie męskie grono zostało wylosowywane w tomboli.
| 05:49 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Również gratuluję udanego startu i miło było poznać się osobiście, choć w pierwszym momencie nie rozpoznałam Cię.
josip
| 20:34 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj I po to się jeździ:) Gratulacje!
kania76
| 17:55 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje
Rodzinnie zgarniacie całą stawkę. Następne wyzwanie - Familiada.
Pozdrawiam.
P. S. Kobiety jednak rządzą. Moja córeczka na Bikestacie byłaby w rankingu za kwiecień wyżej niż ja.
MaciejBrace
| 16:23 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje, udany start.
Rodman
| 13:40 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj gratki ! :-)
Jarekdrogbas
| 05:41 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj I tak 2:1 w tym sezonie dla Ciebie.Pamietaj,że chłopaki to mają tylko taki chwilowy przebłysk formy;-))) Ty za to jedziesz cały czas równo i to pudło to jakby czekało na ciebie.Gratuluje super!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz