VeloToruń

d a n e    w y j a z d u 36.70 km 0.00 km teren 01:16 h Pr.śr.:28.97 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 7 maja 2017 | dodano: 08.05.2017

FogtBikes Team wybierał się do Torunia na Velo. Wcześniej trenowali razem i szykowali się do tego wyścigu ale mimo to traktowali start jako zabawę i było wesoło.
Wcześnie rano, bo o 5 za oknem słyszałam deszcz, nie chciało się wstać, na spacerku z Tinuśką  wydawało mi się , że jest nawet ciepło i chyba się przeciera. Po drodze do Torunia niebo zasnute było ciężkimi, burymi chmurami, ale nie padało. W Toruniu po przyjeździe i odebraniu pakietów też wyglądało całkiem, całkiem, a że przyjechaliśmy w miarę wcześnie to nawet się skimneliśmy. Jak otworzyłam oczki, po pół godzince, to na szybie pojawiły się pierwsze kropelki deszczu. K………. No nic, z cukru nie jesteśmy. Idziemy.
Zrobiliśmy sobie wspólna fotkę

Widać jak nam zimno.
I zaczęliśmy się szykować do startu. Michał Kwiatkowski, patronacka twarz wyścigu kręcił się po „miasteczku” ale nie zrobiłam mu tego honoru, żeby miał ze mną zdjęcie. ;) tylko pojechałam na rozgrzewkę. Bryy, rozgrzewkę. Właśnie zaczęło padać, a ja nie miałam żadnej kapoty, żeby chociaż na czas oczekiwania na start na plecy zarzucić. Zrezygnowałam z rozgrzewki, bo bym w sektorze zamarzła, tylko weszłam w sam środek między innych oczekujących.   Giga (105 km) i Mini (36 km -ja) startowaliśmy razem. Mokro, zimno ale spokojnie. Jeszcze nigdy nie startowałam tak spokojnie. Przez miasto jechaliśmy może z 25 km/h i mi było zimno, więc zaczęłam dodawać i wyprzedzać, co oczywiście bardzo mi się podobało. Co jakiś czas komuś siadałam na kole, ale jak mi jechał za wolno, to przeskakiwałam i leciałam do przodu. W końcu powiesiłam się (za pozwoleniem) takiemu facetowi w moim wieku i mojej figury i sobie jechaliśmy. Niestety jak wyszłam na zmianę to został, a szkoda bo dobrze nam się jechało. Padający deszcz nie był tym o czym można było marzyć. Najgorzej jak po chwilowej przerwie znowu zaczęło padać i napadało mi do butów. To był największy ból. Ta zimna woda i marznące stopy. Ale trzeba było jechać i nie zważać na zimno i tak sobie jechałam w małej grupce, gdy nagle widzę, że jakoś peleton zwolnił, dopędzamy go  jakos tak łatwo i pomyślałam co im? Opadli z sił? A to poboczem jechał rajd z Torunia na wycieczkę. Też im się pogoda trafiła do d…y jak nam. Szybko ich minęliśmy  i nawet byłam zadowolona, że to nie czub wyścigu. Dobrze mi sie jechało aż do górki. Na górce dosyć długiej i nieco stromej ten mój ciężki zad pokazał , że mimo, że lekko schudł to jeszcze jest go stanowczo za dużo i pod górkę nie będzie łatwo. Wtedy doznałam wrażenia , ze jadę pociągiem a za oknem jedzie inny pociąg , znacznie szybszy. tzn. spłynęłam od mojej grupki. Szkoda, ale co tam , górka się skończyła i prawie dogoniłam "moją" grupkę, lecz wtedy wtrącił się traiatlonista. Triatlonista, bo miał bidon na kierownicy. K…a jak on jechał! Jak go wyprzedzałam, bo grupa odjeżdżała, to on wtedy mnie wyprzedzał a następnie stawał na pedałach i wyprawiał jakies akrobacje (chyba plecy bolały) wybijął z rytmu. Wyprzedzałam go i te jego akrobacje i próbowałam spawać, bo oczywiście zostawił lukę ale kosztowało mnie to wiele sił a ten k…..s wisiał mi na kole , odpoczywał, a potem znowu wyjeżdżał i robił jakieś rybki, zjeżdżał z asfaltu na pobocze. Spytałam  go czy się dobrze czuje, a on, że świetnie, i jakos tak głupio się czuje. Nie miałam już siły gonić i odpuściłam grupke i jego w cholerę. Odjechał. Gdybym jeszcze kogoś miała do pomocy, to zrobilibyśmy ucieczkę od głupka ale sama nie dałam rady. Na 10 km do mety podłączył się do mnie chłopaczek (rocznik 2003), który na poboczu wiązał sobie buty i zapytał się czy go pociągnę. Pewnie, że pociągnę. I tak sobie razem jechaliśmy, gdy zobaczyliśmy, że kogoś doganiamy. Wiedziałam, że to nie ten tri bo naoglądałam się jego katany wystarczająco długo aby ja rozpoznać. Do mety było może z 5  km miałam jakoś dużo sił, więc zaczęłam gonić. Potem na  Stravie ze zdumieniem stwierdziałam, ze przez 3,5 km odcinek jechałam ze srednia 40 km/h. Wyprzedziłam paru kolarzy a chłopaczek ciagle mi towarzyszył. Na 1 km przed metą  zapytałam chłopaczka czy robimy efektowny wjazd.  „Pewnie” mówi mały. To włączyłam jakiś tam podświadomy bieg i 45 km/h jechaliśmy, co sił. Na 500 m do mety myślałam , ze padnę ale powiedziałam sobie w duchu, ze już nie dużo, już tak blisko , nie zwolnę, jeszcze wyprzedziliśmy jakąś młodziutka dziewczynę i tri i jadę i widzę metę i widzę śliską matę pomiaru czasu i stojących za nimi ludzi a w głowie straszna myśl, że musze wyhamować.
Udało się.
W nikogo nie wjechałam i medal dostałam.

Oczywiście nikt nie zauważył, ani nie przeżywał mojej glorii i wewnętrznego mojego zwycięstwa,  ale co tam. Najważniejsze, że bardzo mi się humor poprawił i samopoczucie.
Z chłopaczkiem przybiliśmy sobie „piątkę” . Młody taki, pryszczaty, bardzo grzeczny. Fajny, będą z niego ludzie-rowerzyści.
Zrobiłam sobie selfika

Te ślady na ustach to nie ślady po namiętnych pocałunkach lub kłach wampira to tylko febry. ;)
Na mecie Henryk Sytner opowiadał głupoty jako spiker i było bardzo sympatycznie lecz po chwili zrobiło mi się tak zimno, że musiał biec do auta. Autentycznie biec, żeby trochę się rozgrzać. Dobrze, że przewidująco wzięłam cały komplet do przebrania i wierzcie mi, że miałam to gdzieś czy ktoś minie widzi na golasa. Najważniejsze było ubrać coś ciepłego i napić się gorącej herbatki, którą przywiozłam z sobą w termosiku. (Błogosławiłam opatrznośc za pomysł zabrania termosiku z herbatką). Ledwie się przebrałam a nadjechał średni dystans, który obstawiła druzyna FogtBikes. Szybko poleciałam zobaczyć jak poszło Fogtom a przede wszystkim czy Marcin dojechał w całości. Przyjechali wszyscy. Ze strategii nie wiele wyszło, ale wszyscy przylecieli w czubie i FogtBikes Team zajął I miejsce drużynowe. Gratki .
Niestety było dużo wypadków. Sama widziałam jak chłopak poślizgnął się na pasach i przetarł tyłkiem po asfalcie. Potem mijaliśmy jakieś resztki pod opieką pogotowiapo karambolu leżące i siedzące w rowie . Marcin tez widział tuz przed nim, jak peleton zafalował i padł jak długi. Na każdym dystansie był karambol. Było ślisko ale dojechałam w całości, poprawił mi się humor i jechało mi się rewelacyjnie, może dlatego, że zimno było i spieszyło mi się do ciepłej herbatki ;)

Miejsca:
204/304 open
24/61 kobiet
9/16 K3

Kategoria szosa, wyścig, z małżonkiem

Z najlepszą biegaczką z Pobiedzisk

d a n e    w y j a z d u 32.00 km 0.00 km teren 02:30 h Pr.śr.:12.80 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zdobywca pucharów ;)
Sobota, 6 maja 2017 | dodano: 08.05.2017

Jakoś tak się zgadałyśmy z Patrycją, że ona by się przejechała na rower ze mną i nigdy nam nie pasowało. A to ona miała zawody (zwycięskie), a to ja  zwycięsko byłam na końcu tabeli i nie pasowało. W sobotę też już trochę zwątpiła czy chce jechać ale ja powiedziałam, że to nie są jakieś biegi tylko rower a rowerzysta się żadnej pogody nie boi, więc jedziemy i już. Mądra dziewczyna zgodziła się ze mną. Marcin stwierdził, ze on pojedzie sobie z nami trochę pokręcić przed Velo i po spotkaniu na pobiedziskim rynku  ruszyliśmy w las. Oczywiście błoto było takie, że po 2 km wszyscy byliśmy mokrzy i ubabrani jak diabły.
Stwierdzam, ze nie lubię błota ale albo błoto albo kanapa. Siedzenie/ leżenie na kanapie jest bardzo przyjemne ale jeszcze bardziej jest przyjemnie po kąpieli błotnej a następie wannowej.
Patrycja jest drobniutka, lekka i silna i tylko tak śmigała po lesie a gęba jej się smiała od ucha do ucha. Jak nie umiała albo jej się nie chciało poprzekładać przerzutek to podjeżdżała na stojaka wcale się nie męcząc. Chciałabym tak bo znowu zipałam jak lokomotywa. Było fajnie. Patrycja podziwiała okolice, w których nigdy nie była (okolice Rujscy) a słonko jakby chcąc nam pokazać piękno tamtych lasów świeciło. Krótko, ale zawsze chociaż trochę.
Były tez pogaduchy i poważne rozmowy i tak nie wiedzieć kiedy stuknęło nam 32 km.
Fajnie

Kategoria ustawka, wycieczka, z małżonkiem

Z Martą

d a n e    w y j a z d u 15.00 km 0.00 km teren 01:04 h Pr.śr.:14.06 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lipican vel Mondi
Środa, 3 maja 2017 | dodano: 04.05.2017

Nie pojechałam do Środy na wyścig. Zapłacony był ale nie pojechałam. Mniejsza o powody. Widząc moje przygnębienie Martusia zaproponowała, żebym się może nie załamywała, tylko poszła na rower a jeszcze lepiej na rower z nią. Bardzo mnie zdziwiła, bo to chyba było duże poświecenie ale obu nam się gęby śmiały jak wróciłyśmy do domu. Było bardzo przyjemnie. Objechałyśmy dwa jeziorka i zrobiłyśmy 15 km. Brawo Marta :)

miejskim

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jakiś taki co się trafi :)
Wtorek, 2 maja 2017 | dodano: 02.05.2017

Jeszcze niedawno udawało mi się wypożyczyć i jechać bez problemu miejskim rowerem. Jednak nie dzisiaj. W pociągu komfortowo, mogłam zająć sobie miejsce leżące, siedzące, wiszące, prawie każde. Było jeszcze parę sierot co jechały do pracy, ale tez wykorzystywały czas na spanie. Niestety po wyjściu z pociągu nie było już tak kolorowo. Ja i jeszcze dwóch facetów lataliśmy od roweru do roweru, próbując je wynająć ale wspólnie stwierdziliśmy , że nic z tego i poszliśmy w cholerę. To znaczy ja na autobus. Autobus jadący sobie na majówkę chyba, a nie do roboty, bo niezgodnie z rozkładem.
Tak więc reasumując dupa była z jazdy miejskim w dniu dzisiejszym.

Pokibicować

d a n e    w y j a z d u 19.00 km 0.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:19.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lipican vel Mondi
Poniedziałek, 1 maja 2017 | dodano: 02.05.2017

Pokibicować tym co biegają.  Popatrzeć na młodych i energicznych.

Mam kryzys

d a n e    w y j a z d u 60.00 km 0.00 km teren 02:28 h Pr.śr.:24.32 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wily
Niedziela, 30 kwietnia 2017 | dodano: 02.05.2017

Czytam opisy i wszystkim tak dobrze idzie. Zadowoleni z przejazdów, wycieczek, wyścigów a mi źle. Na wyścigach jestem ostania albo przeżywam wielką radość, że jeszcze jakieś sieroty za mną zostały. Ledwie się dowlekłam jadąc za Marcinem te śmieszne 60 km a inni walą po 100, 200 i jadą dalej. Ja jestem zmęczona. Zabrakło mi energii. Koniec

Po naszym lesie

d a n e    w y j a z d u 15.20 km 15.20 km teren 01:23 h Pr.śr.:10.99 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lipican vel Mondi
Poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | dodano: 27.04.2017

Poniedziałek miałam wolny ale ciągle mi coś przeszkadzało, żeby pójść na rower. Dopiero popołudniu jak Marcin wrócił z delegacji, zły jak jasny pierun, pojechaliśmy razem do lasu. Giry i łapsko bolały mnie jak cholera ale przydało się rozjechanie. W lesie fajnie, ciepło, zostałam królową hopków (wreszcie zapisało, ze tam jechałam) a i tak się dowiedziałam od Marcina, ze z taką prędkością to się biega a nie jeździ na rowerze co też potwierdziła Strava zapisując moja jazdę jako bieg ;(. Paskudy, ja tak się cieszyłam, że OSa całego podjechałam i po hopkach z przytupem przejechałam a tu taki afront ;p

Bobrowo-Zgniłebłota-Bobrowo

d a n e    w y j a z d u 34.80 km 0.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:24.28 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zdobywca pucharów ;)
Niedziela, 23 kwietnia 2017 | dodano: 27.04.2017

Obudziło mnie słonko, giglające mnie po nosie przez okno. Pomimo, że w ośrodku , rowerzyści a właściwie kibice rowerzystów, zrobili sobie nocną balangę, spałam jak zabita i tylko ciepłe promienie słonka były wstanie spowodować pobudkę. Jak się okazało o 6 rano ale było tak pięknie, że szkoda było gnić w łóżku. Marcin tez się obudził i poszliśmy nad jezioro.

Mówię Wam, cudnie, zero wiatru , klara świeci , ptaki latają, rybki w wodzie pluskają, cudownie :).
Tak cudownie, ze nie chciało mi się wyjeżdżać. Chciałam tam zostać, rozstawić sobie leżaczek i być na wczasach, jednak Marcin stwierdził, że fajnie by było pojeździć na rowerze a najlepiej w Bobrowie. Pojechaliśmy do Bobrowa a ja cały czas się zastanawiałam czy mam siły i nerwy , żeby znowu jechać z autem na plecach i patrzeć jak mi wszyscy uciekają. Stwierdziłam, że muszę spróbować i jechać, bo potem będę żałowała, będę się nudziła i w ogóle po kiego tu stać na mecie jak mogę sobie pozwiedzać i ewentualnie po pierwszym z dwóch kółek zjechać.
Na starcie troszkę zaczęło wiać ale słonko świeciło. Ustawiłam się na starcie, chwila moment, wystrzał i lecimy. Tym razem z górki co nie zmieniło faktu , ze znowu zostałam z tyłu chyba tylko dlatego, że dupa jestem. Jednak tym razem udało mi się dogonić dwóch dziadków 80 letnich (autentycznie rocznik 1937) i gościa co postanowił pojechać bez numeru. Zapytałam się grzecznie czy mogę się podczepić. Dziadki nie mieli nic przeciwko a za nami czaił się znany mi samochód. Jednak tym razem jeden z dziadków nie wytrzymał strasznego tempa 30 km/h i przejął moją przyjemnośc jechania z samochodem. Zostaliśmy w trzech i jakoś tam szła współpraca a wiało coraz mocniej. Gdy wychodził na zmianę facet bez numerka to jechaliśmy powyżej 30, gdy ja to poniżej 30 a gdy dziadek to coś koło 20 km/h i wtedy mogłam nieco odpocząć. Pięknie się jechało, ale co z tego jak po pierwszym kółku dziadek postanowił razem z facetem zjechać i musiałam dygać sama. Przez sekundę jak właśnie zaczął sypać grad, wpadłam na pomysł, że wrócę i zjadę, ale nie, to nie honorowo, jak powiedziałam, że dwa kółka to dwa i odgoniłam tą diabelską myśl od siebie. Na 5 km przed metą przyjechał mój wybawca, czyli mój małżonek i swym wspaniałym, wysportowanym ciałem zasłonił mnie od wiatru i ryczał, że mam jechać szybciej, aż w końcu użył argumentu, że śmieciara jedzie i mnie zaraz złapie. To podziałało, choć na metę pod górkę doleciałam ostatkiem sił.

Nie byłam ostatnia . Na szczęście dziadek tez był honorowy i nie zjechał po pierwszym kółku. Chwała mu za to!!

Bardzo mi się podobało choć wiało, padało, gradziło, były pagóry do obrzydzenia ale zabawa w uciekanie była fajna a do tego widoki jak z bajki wynagradzały trudy. Lasy, jeziora, rzeczki, mostki rewelajka. Polecam te okolice :)
Po południu przyjechaliśmy do domku, dziewczyny powiedziały, że się bardzo stęskniły, pies tez wyraził swoją radość, wszystko w domu w porządku. Dom cały, dzieci całe, imprezy nie było. Super weekend, taki na odstresowanie ;)

Kategoria szaleństwo, wyścig, z małżonkiem

Brodnica tour

d a n e    w y j a z d u 27.00 km 0.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:23.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wily
Sobota, 22 kwietnia 2017 | dodano: 27.04.2017

Marcin mówił, że fajna trasa, że dam radę i że pięknie to się nie zastanawiałam.
Brodnica to miasto 200 km od domciu. Daleko, więc zamówiłam spanie w nieznanym mi ośrodku wczasowym i z rana pojechaliśmy podbijać Brodnickie szosy. Po drodze tak tylko patrzyliśmy zza szyby auta jak wietrzysko szaleje, czarne chmury grożą gradem a słonka wcale nie widać. Na start dojechaliśmy na czas, szybka rejestracja i rozgrzewka. Zimno było jak …………………. choć termometr wskazywał 110C . Wierzyć się nie chciało, że jeszcze 2 tygodnie temu jechałam na krótko i biegałam na bosaka w trawie pełnej fiołków a teraz najlepiej by było odziać się w kożuch, czopke i filcowe okulory ;) Start z wiatrem w gębę i pod górkę. W związku z tym od razu zostaję w tyle. No chyba, ze nie liczyć tych co się zaraz wywalili i już nie pojechali. Do pokonania 27 km pętla. Niby niedużo, ale już po pierwszej sztajfie miałam dosyć. Migali mi w oddali zawodnicy ale wszelkie próby dojechania kończyły się na niepowodzeniu. I wtedy pojawił się ON. Na 5 km zaczął mnie ścigać samochód z haniebnym napisem na masce: „KONIEC WYŚCIGU” Ja pierdziu!Jedzie to to za tobą, pierdzi zarzynanym silnikiem i czeka na twoja kapitulację aby zabrać Cię i rower twój do śmieciary. „Niedoczekanie twoje” myślę sobie, „choćbym miała zdechnąć pojadę pod ten wiatr”, który tak szarpał, że raz wypchnął mnie na środek drogi, raz na zakręcie wywalił mnie na przeciwny pas a raz prawie przygniótł mnie do ziemi. Jadę i patrzę jak z górki kilometry znikają jak kamfora a pod górkę mozolnie mijają i myślę: ”jeszcze trochę, już połowa za tobą, dasz radę, nie dasz się zabrać do śmieciary” . Jest ciężko, giry bolą, auto jak złośliwy cień podąża moim tropem a do mety daleko. Na jakieś 7 km do mety wjechaliśmy na trasę szybkiego ruchu. Wtedy to byłam wdzięczna, że mam ochronę w postaci samochodu jadącego za mną i osłaniającego mój zadek, nawet jak miał taki okropny napis, bo cały czas mijały mnie tiry, osobówki, słynące z szybkości i brawury białe wanny i motory. Po zjechaniu z drogi szybkiego ruchu, jak już miałam nadzieję, że już niedaleko, to zaczął się długi, połatany asfaltowy podjazd z wiatrem centralnie w mordę. Podobno wiało 70km/h więc już się nie dziwię, że były momenty gdy widziałam ciemność, ale udało się! Dojechałam do mety i mogłam pokiwać kierowcy „okropnego” samochodu, który pojechał szukać następnej ofiary, aby szarpać nerwy komuś innemu ;).
Na mecie okazało się, że Marcin pojechał z kluczykami do auta w kieszeni i ma jeszcze jedno kółko ztrzech do zrobienia. Momentalnie zrobiło mi się zimno bo wietrzysko przewiewało wszystko. Na szczęście start/meta były przy szkole a w jadalni serwowano kapuśniak i naleśniki. Naleśniki były zimne, kapuśniak gorący, Marcin przyjechał niebawem. Ubrałam się we wszystko co miałam pod ręką. Przebrałam się w suche ciuchy, dodatkowo założyłam dwie czapki, rękawiczki, zimową kurtkę a jeszcze przez długi czas mną telepało.
Na osłodę, w tomboli wygrałam trochę żeli, szejkera do białeczka i wyjrzało słonko.

Jak dojechaliśmy do ośrodka zrobiło się juz bardzo słonecznie, najedliśmy się super jedzonka i gęba zaczęła mi się rozjaśniać i już przyjaźniej zaczęłam myśleć o tym samochodzie i o trudnej trasie i zachciało mi się znowu jechać w następnym wyścigu, który miał odbyć się w niedzielę.

III Wielkanocny bieg??? z jajejm

d a n e    w y j a z d u 25.00 km 24.00 km teren 01:59 h Pr.śr.:12.61 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wily
Poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | dodano: 18.04.2017

Pobiedziska Running Team to taka grupka zapaleńców w Pobiedziskach, która zrzesza zakręconych na temat sportu. Najpierw byli biegacze stąd running a teraz są już rowerzyści i kijkarze. Tradycją już się stało, że w drugi dzień Świąt odbywa się bieg albo gwiazdkowy albo z jajem. W tym roku tak jakoś wyszło, że zostaliśmy zaproszeni do zrobienia tras rowerowych. Marcin zrobił trasę szosową a ja spacer po terenie.
Start i meta odbyła się w Zajeździe Rzepicha koło Pobiedzisk gdzie zebrała się kupa wiary

w tym 4 chłopaków i jedna dziewczyna chętni na MTB i 2 chętnych na szosę.

Było krótkie przemówienie i pojechaliśmy.
W założeniu miał być spacer po lesie ale raczej nie był to spacer. Bo co to za zabawa jechać po płaskim i szerokim??? lepiej pojeździć po górkach i dołkach.  W połowie drogi, tak dla uatrakcyjnienia, dorwał nas deszcz i po chwili wszyscy byliśmy mokrzy i ubłoceni. Jednak chyba się podobało bo po przejechaniu chopków wszyscy dojechali z bananami na twarzy a Marysia powiedziała: "W życiu bym tego sama nie przejechała, a tak mi się podobało"  a jak dojechałyśmy do mety to usłyszałam: "no niech mi ktoś powie, że jeżdżenie po naszych lasach jest nudne". Myślę, że nudnie nie było bo zaproponowałam objechanie trzech jezior Dębiniec, Brzostek i Drążynek, podjazdy w dwóch wąwozikach, przeprawę przez rzeczkę, zjazdy po błocie i prawie wjazd na najwyższe wzniesienie PK Promno o szumnej nazwie 123 czy cos koło tego . Ostatnie km jechałyśmy z Marysią, chłopaków puściłam samych, żeby wcześniej napili sie gorącej herbaty i zjedli ciasta a my z predkością 5km/h brnęłyśmy do mety. Pocieszałam Marysię jak mogłam: "jeszcze tylko jeden zakręt i już widzimy zakręt, za którym będzie zakręt, za którym już niedaleczko i będzie Rzepicha ;).
Wróciliśmy ubabrani jak nieboskie stworzenia, do tego stopnia, że jak jednego z moich współtowarzyszy zobaczyła matka to tylko krzyknęła :"Boże, jak ty wygladasz" i załadowała chłopaka w koc i do auta ;) Ciekawe czy w przyszłym roku będą chętni na wycieczkę ;).
Było fajnie, tak się cieszę i niechcąc zapeszyć mam nadzieję, że choróbska w swojej gorszej odsłonie mnie na jakiś czas opuściły. Obojczyk boli ale jakoś dajemy razem radę, żyły tez jakoś trzymam w ryzach, na lekach jest w miarę dobrze, Haszimoto pod kontrolą, więc szalejemy na rowerach ile się da! :)