4 km

d a n e    w y j a z d u 4.28 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Czarna Mamba
Niedziela, 7 kwietnia 2013 | dodano: 07.04.2013

W południe poszliśmy poszukać pierwszych oznak wiosny. Przede wszystkim to ubeblałam sie w błocie i śniegu bo w lesie topnieje, rozmięka, spływa potokami oraz wyłazi zielone spod ziemi. Jeszcze trochę niewyraźne ale już zielone :)

Niewyraźna wiosna © JoannaZygmunta

Pod wieczór po obejrzeniu wyścigu Paris- Roubaix pojechaliśmy ze ślubnym jak on napisał po piwo. Zrobiliśmy lansik po Pobiedziajach bawiąc się w "japońskich turystów". Zdjęć jest więcej niż km.
Najczęściej uczęszczana przeze mnie droga w Pobiedziajach © JoannaZygmunta

W tym bardzo urozmaiconym architektonicznie budynku znajduje się siłownia
Budynek gdzie można wpaść na siłownię © JoannaZygmunta

A tutaj można wpaść na STEP, ABT i maratony np ZUMBY
Budynek szkoły © JoannaZygmunta

Odwiedziliśmy też Kościół w ścianach którego są tajemnicze otwory.
Tajemnicze otwory © JoannaZygmunta

Marcin stwierdził kiedyś, że to są ślady paluchów diabłów, które ciągle chcą zepchnąc kościół z górki ;)
I pod wpływem wyścigu zjechaliśmy naszym traktem a'la Rubaix. Czarna Mamba wytrzymała choć się rylała na wszystkie strony.
Nasze Roubaix © JoannaZygmunta

I wreszcie do celu czyli naszego centrum handlowego
Pobiedziskie centrum handlowe © JoannaZygmunta

Kategoria po mieście

surf-removed
| 11:41 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj A ja zerwałem się jak ten pies z łańcucha, i przegapiłem wyścig Paris- Roubaix, trudno obejrzę powtórkę ;)
JoannaZygmunta
| 19:25 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Jurek - kopyta to u nogi. Nie słuchałeś Babci ;)
Seba -> Miło nam. :)
Jurek57
| 19:13 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj A ja cały czas myślałem że djabli mają odnóża zakończone kopytami !? :-)
Babcia mi tak mówiła !
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa licas