Do Swarzędza na lody

d a n e    w y j a z d u 38.44 km 0.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:26.82 km/h Pr.max:45.79 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wily
Wtorek, 14 sierpnia 2012 | dodano: 14.08.2012

Po południu po obiedzie wzięliśmy rowerki i pojechaliśmy na lody. Marcinek chciał sobie jeszcze pojeździć a ja pobierać lekcje włoskiego ;). Tak sobie jechaliśmy pod wiatr i było super. Chowałam się za Marcinem i jedyne co widziałam to oponka. Jeszcze wiele muszę się nauczyć. Każde sięgnięcie po bidon to odpadnięcie od Marcina a potem dospawanie nie jest takie łatwe.
W Swarzędzu odpoczynek i lodziki

Bardzo wygodna ławeczka w Swarzędzu © JoannaZygmunta

Marcin na ławeczce © JoannaZygmunta

Miło relaks i telefon: "Mama prąd z komputera strzela co robić!!!!!!!!" Płacz i tragedia. Marcin opanował sytuację. Wyjęły wtyczkę z gniazdka i było dobrze.
W drodze powrotnej okazało się, ze wcale nie jechaliśmy w tamtą stronę pod wiatr. Teraz to dopiero duło!! W pewnym momencie ciężarówka jadąca na przeciwko mnie wprawiła mnie w takie turbulencje , że myślałam, że się nie utrzymam. Czułam jak mną buja a ta cieńka gumeczka na kole ledwie ma kontakt z asfaltem. Cieńka gumeczka a tyle znaczy ;)

Kategoria wycieczka

JoannaZygmunta
| 08:40 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Lodziki były pyszne a do tego jak zaznaczył Marcin włoskie ;)
Rafał nie dziwię się Darii. Lody to dobry powód żeby sie zatrzymać ;)
Surf- no widzisz! Co to sie porobiło ;)
surf-removed
| 21:42 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj To się narobiło, kiedyś do Swarzędza to się po meble jeździło :)
grigor86
| 21:18 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Ci to mają fajnie :-)
matswaj
| 19:49 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj I jak smakowały Swarzędzkie lody? :D hehe
z3waza
| 19:31 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj tu należy dodać że lody też były "włoskie" :)
arroyo
| 19:28 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj to jakbym Darię widział :) jak gdzieś jechać to najważniejsze aby zatrzymać się na lody
rowerzystka
| 19:25 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj :)))))))))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw