do pracy

d a n e    w y j a z d u 46.46 km 20.00 km teren 02:25 h Pr.śr.:19.22 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Zdobywca pucharów ;)
Piątek, 13 lipca 2012 | dodano: 13.07.2012

Do pracy
Tak sobie pojechałam do pracy. Chmury straszyły deszczem

Chmury nad drogą do pracy © JoannaZygmunta

Zrobiło się zimnawo. Jednak wolę ciepełko. Jak sobie pomyślę, że już niedługo będzie trzeba ubierać się warstwowo to przykro mi się robi . Mam nadzieję, że lato wróci, nie koniecznie z upałami ale, żeby w moje stare kości zimno nie było.
Nad Maltą z garażu wyjeżdżały lokomotywki dziecięcej kolejki. Ma urok ta kolejka.
Lokomotywki wyjechały z domku © JoannaZygmunta

Widziałam dzisiaj oryginalny sposób przewożenia taczki
oryginalny sposób wożenia taczki © JoannaZygmunta

Kategoria dojazdy

rowerzystka
| 19:49 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Tzn, że jesteśmy wszyscy tutaj ciepłolubni :)
klosiu
| 20:40 piątek, 13 lipca 2012 | linkuj Tak czytając sobie fora biegowe dochodziłem już do wniosku, że dla kobiet upały do śmierć i w ogóle dopust boży, a tu proszę - taka odświeżająca opinia :).
Też wolę jak jest ciepło, choć w czasie zawodów to już nie jest przyjemne :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wynos