Kompletne sieroctwo

d a n e    w y j a z d u 33.00 km 0.00 km teren 02:34 h Pr.śr.:12.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lipican vel Mondi
Niedziela, 6 września 2015 | dodano: 07.09.2015

czyli prawie a się czołgałam w Klęce.
Maraton przygotowany super. Wielkie brawa dla Bożenki i Piotra Łąckich oraz harcerzy, wesołych strażaków , kucharzy co zrobili pyszną grochówkę i dla wszystkich, którzy przyczynili się do organizacji :)
A teraz kontynuacja bazgrolenia pt. WPIS Z TYPU MARUDZĄCYCH wpisany tylko dla porządku i niewarty czytania.
Porażka, dno i dół :(. Zimno, cimno, do mety daleko, wiatr zacina ,deszcz leje, miotła za mną jedzie, gubię trasę, z 2 razy dopompowuję koło, kompletny brak sił i motywacji do tego wszystkiego wrażenie jak bym miała  kupę gwoździ w czaszce.
Trasa jak w Hermanowie, kiedyś przelatywałam ją jak wiatr i zgarniałam puchary a dzisiaj czołganie, wdrapywanie się , walka o przetrwanie. Łe tam szkoda gadać.
Koniec wpisu bo samą mnie on nudzi ;)

Kategoria z małżonkiem, wycieczka

JoannaZygmunta
| 05:15 sobota, 12 września 2015 | linkuj Jacku -> masz rację, że nieuleczalna, więc lepiej lub gorzej będę nadal jeździć na przekór wszystkiemu :)
JPbike
| 16:01 środa, 9 września 2015 | linkuj Kryzys jakiś, trzeba coś z tym zrobić, bo wiadomo że cykloza jest nieuleczalna ;)
JoannaZygmunta
| 11:13 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Dawid -> no nie gadaj tej ;)
Renia -> znam to, znam . Głowa do góry. Pucharów za darmo nie dają, przejechałaś a inne nie, więc należy się Tobie :)
mysza71
| 06:28 wtorek, 8 września 2015 | linkuj Kryzys jak i u mnie i też mi się pisać nie chce mimo iż medale zdobywam. Ale jak tu się cieszyć jak dwie lub trzy startują w kat a ja jestem tą ostatnią , przynajmniej z półgodzinną stratą :(
daVe
| 19:35 poniedziałek, 7 września 2015 | linkuj Ale nuuuuuudny wpis :p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd