Pooglądać crossduathlon

d a n e    w y j a z d u 64.73 km 60.00 km teren 03:48 h Pr.śr.:17.03 km/h Pr.max:40.72 km/h Temperatura:24.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wily
Niedziela, 8 września 2013 | dodano: 08.09.2013

Na Dziewiczej Górze dzisiaj odbywał się crossduathlon czyli 5 km biegu, 15 km roweru i 2 km biegu w terenie. Dzieci pojechały wczoraj do babci, mieliśmy niedzielę wolną, więc pojechaliśmy potrenować ja - podjazdy i zjazdy, Marcin - cierpliwość do małżonki. Obiecałam sobie, że stanę choćby na rzęsach i podjadę co sie da oraz że nie będę się bała Killera.
Szybciutko dojechaliśmy do Dziewiczej i tam starałam się jak mogłam i zmogłam te podjazdy osiągając tętno gdzieś koło 175 czyli zupełny beztlen i ból w girach, który trzyma mnie do teraz. Pierwszy zjazd z Killera był mało atrakcyjny, drugi elegancki a trzeci banalny. Do tego trzeci zjazd oglądało 5 rowerzystów wpychających sie pod góre, więc należało zjechać z fasonem.
Crossduathlon bardzo ciekawy i "tylko" trochę potrenuję bieganie i w przyszłym roku to.......................

Crossduathlon - bieganie © JoannaZygmunta

Crossduathlon - jazda na rowerze © JoannaZygmunta
Marcin przeprowadził mnie dzisiaj po takich singlach i ścieżkach, że sama nie wiedziałam gdzie jestem. Zdarzały się miejsca gdzie szalał jakiś z siekierą ale juz nie posprzątał
Przez krzaczory © JoannaZygmunta

Najlepsi byli wędkarze wędkujący nad jeziorem Tuczno, którym przejechaliśmy prawie przez grilla. Rozstawili się na środku ścieżynki bo przecież co za wariaty by tam chodziły a co dopiero jechali na rowerach.
W drodze powrotnej wpadliśmy na lodzika w Tucznie do przemiłej letniej knajpki a po piwku i lodziku kawałeczek za knajpką spotkaliśmy Piotrasa z przyszłą małżonką. Pogadaliśmy o tym i o o wym ale strasznie mi się chciało jechać w krzaki po tym piwku i niestety szybko pojechaliśmy gubiąc "młodą Parę" - sorry ale rozumiecie ;)

Kategoria z małżonkiem

alistar
| 20:08 środa, 11 września 2013 | linkuj A ja myślałam, żeś poszalała na tych zawodach ;)
Ale i bez zawodów wygląda na to, że mieliście ciekawy dzień :)
19Piotras85
| 11:30 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Rozumiemy rozumiemy Asia, wypaliłaś do przodu że hej ;) miło było ;)
JoannaZygmunta
| 08:51 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Maciej -> Szkoda :(
MaciejBrace
| 07:50 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Szkoda, ja też byłem trenować na dziewiczej tylko ciut później.
Jurek57
| 20:58 niedziela, 8 września 2013 | linkuj seba - W krzakach można trenować skupienie. :-)
JoannaZygmunta
| 20:39 niedziela, 8 września 2013 | linkuj Nie bądź taki dociekliwy ;) Wytrzymałość to zanim wlazłam w te krzaki ;)
| 20:38 niedziela, 8 września 2013 | linkuj Chciałbyś wiedzieć ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azega